Effe weg .... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van 10us Kokx - WaarBenJij.nu Effe weg .... - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van 10us Kokx - WaarBenJij.nu

Effe weg ....

Door: T zelluv

Blijf op de hoogte en volg 10us

13 Februari 2015 | Bonaire, Kralendijk

Zwager Paul(us) heeft een mooi plan gemaakt voor op Curacao, waar ik over een paar uurtjes naar toe vlieg. Ik had 'm een paar ideetjes aan de hand gedaan o.b.v. the highlights van Curacao en nou ben ik dus benieuwd of mijn reisleider het allemaal gaat waarmaken, ha!

Het is een kort weekend, want vanavond - na een dagdienst - vliegen, en maandagmorgen om 7 uur al weer terugvliegen (dus midden in de nacht opstaan). Zonder vertraging ben ik dan weer om 07.25 u terug op Bonaire. Kan ik mooi om 11 uur mijn 2-dienst weer draaien.

Het is hier nu overigens bewolkt plakkerig zweterig weer.
Echt lambalweer. Komt dè effe mooi uit !

  • 14 Februari 2015 - 01:07

    Anne-Marie:

    Have fun u 2.(is dit Engels?)

  • 14 Februari 2015 - 12:25

    Linda:

    Ha T! Goed plan Curacao! Woont een vriendin van mij :)
    Ze is afgelopen jaar geëmigreerd. Niks verkeerds aan hoor. Volgens mij is het prachtig.
    Krijg inmiddels dit verslagje wel gewoon in mijn mail... Heb jij daar iets aan gedaan of heeft mijn laptop besloten je maar gewoon toe te laten in plaats van als neuwsbrief?
    Nouja.. als het maar goed komt niewaar..

    Ben blij dat je je werk-woon gebeuren ook besteedt aan zoveel mogelijk zien nu je daar bent maar had niet anders verwacht van zo'n globetrotter huh :)

    Heb nog niet alle verslagen kunnen lezen. De focus ligt hier op werkgedoe en geneuzel helaas. Hopelijk komt er iets goed van. Wordt wel tijd voor wat rust in mijn tent in ieder geval.
    Onwijs veel plezier!!! en geniet er van. Heerlijk toch plakkerig warm weer? Beter dan grijze lucht en kou zoals hier. Wees er dus maar blij mee hihihi
    Hug en XXX van mij (Lin dus) zwaai zwaai!!!

  • 14 Februari 2015 - 13:39

    Marja:

    Toch leuk om weer ff wat anders te zien. Zijn Aad en Marelva ook op Curacaou, of heb je daar verder geen contact mee?
    Veel plezier!
    Hug Marja

  • 24 Februari 2015 - 17:25

    Ireen Van Der Voort:

    Dag Tinus,

    wat leuk om zo je belevenissen te mogen lezen. Ik ben er nog niet helemaal mee klaar, maar aankomend weekend ga ik weer verder.
    Ik wil je alvast van harte feliciteren met je verjaardag van morgen. Ik doe het zo maar even, want ik weet niet of je nog op andere manieren te bereiken bent...........
    Nog speciale plannen?
    Ik hoop in ieder geval dat je een super fijne dag hebt.

    Big hug Ireen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

10us

Me

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 82299

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 13 Juli 2015

Werken / leven op Bonaire

27 Maart 2012 - 01 Juni 2012

Down Under for a while

Landen bezocht: