effe mededeling voor de geïnteresseerden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van 10us Kokx - WaarBenJij.nu effe mededeling voor de geïnteresseerden - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van 10us Kokx - WaarBenJij.nu

effe mededeling voor de geïnteresseerden

Door: T Zelluv

Blijf op de hoogte en volg 10us

06 Maart 2015 | Bonaire, Kralendijk

Allereerst : Hi B-I-L, thanks voor de aanvullingen ! Ben zelf nog wel benieuwd naar die sokkenfoto's en zo, dus.... stuur maar door als je wilt.

Luitjes,

Morgen (vrijdag 06 maart dus) verkas ik naar mijn reeds eerder aangekondigde andere appartement. Zoals bij een aantal van jullie al bekend heb ik daar een 'annex double bedroom' bij. Dat betekent dat ik 1 of 2 personen tegelijkertijd kan onderbrengen in mijn appartement. Dus als er gegadigden zijn die wel een tijdje Bonaire willen verkennen.... slaapruimte heb je al. Uiteraard moet ik dan wel weten wanneer je komt, zodat ik niet ineens 'overboekt' ben. Verder kan ik niet beloven dat ik er dan ook altijd zelf ben (vanwege werk), maar als je het op tijd weet te zeggen dan kan ik uiteraard aanvragen doen, of zelf aan je/jullie aangeven wanneer ik al vrije dagen heb aangevraagd.

26 t/m 29 maart ben ik vrij .... dus als iemand al op de korte termijn plannen zou hebben .... dan ben ik in elk geval vrij.
Bij geen gegadigden boek ikzelf een reisje (maar dat moet je zeker niet laten weerhouden, ik blijf net zo lief hier om samen iets te doen). Maar laat het in elk geval dan de komende dagen weten (t/m weekend bv.), anders wordt het voor mijzelf moeilijker om nog iets te boeken.

Verder is 29-05 t/m 06-06 al geboekt.

Dus luitjes.... jullie zijn welkom, alleen of met zijn tweeën.

Hoor het wel.

Greetz,
T

  • 06 Maart 2015 - 13:01

    Bruun:

    Ha die Tinus .....wat leuk man ,maar je weet deze wereldreiziger blijft in Delft :)

  • 06 Maart 2015 - 17:12

    Jessica :

    Would be nice maar heb geen vakantie! Wel gezellig een roommate op z'n tijd ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

10us

Me

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 753
Totaal aantal bezoekers 82280

Voorgaande reizen:

08 Januari 2015 - 13 Juli 2015

Werken / leven op Bonaire

27 Maart 2012 - 01 Juni 2012

Down Under for a while

Landen bezocht: